søndag 22. november 2015

Julemarknad på Tore-Garden


Tore-Garden <3
- eit paradis på jord, spør du meg...



...og for ein velkomst <3


Velkomen inn <3


Ein gamal utslagsvask, 
full av konglar, 
mose og to Noregs-glas med telys i...
så enkelt, 
og så fint <3


Sølvi Iren Haugen Leivdal, 
er sjølvaste hufrua på Tore-Garden <3


...så hjarteleg og tilstades <3


Versågod,- berre å forsyne seg...




...ein liten tur på Privaten!


Det var ein fin reportasje om 
Tore-Garden i
for ei god stund sidan...


...og det var grunnen til at eg fann denne vakre staden <3


På låven/ løda( som eg seier),
var det allereie julestemning...


...og mykje fint å sjå. 
Stemningsfullt!


Laurdag 5.desember er det
 Julemarknad 
her på tunet og i alle uthus og løde...




Tore-Garden driv også 


Eg, ANE - 
er så heldig å få vere med på dette <3


Om du vil sjå noko av det eg syslar med, 
er de velkomne til å sjå her 

<3

Og DU er hjarteleg velkomen på Julemarknad i Leivdalen, Nordfjord 5.desember <3




2 kommentarer: