torsdag 31. desember 2015

TAKKSEMD...


...over alt som har skjedd den siste tida...


...frå Hesjastrengelen som "kom inn i livet" mitt... 


...til Harding-bakst ilag med eldste døtra...


...garnkula frå ein sjukehuspasient...
Han vil lære meg dette handverket over nyåret...
som eg gler meg veldig til :)




Gleda av å vere ilag med ei veldig god veninne ein kveld like oppunder jul, - før den ringer inn, 
og få servert deileg mat og drikke, 
samt ei inspirerande bok-førjulsgåve
 <3




...og få med seg deileg garn som eg kan strikke storsjal av...


...storsjala mine og lyslenkja...


...julekrybba...


...ein avslappa hund...
Sjå og les om denne hunderasen her: 


...eit adventspynta bord( sjå eige innlegg om denne Planken), 
der alle mine nære og kjære var samla rundt grautskåla, veslejulafta...


...juleblada Tuss&Troll, Vangsgutane og Smørbukk( alle tradisjonelle her i huset)...



...og juleposten...
Det vart færre julekort i år enn i fjor...slik er vel trenden...


Gleda av eit julepynta juletre av dei to jentene i heimen...


...ei kjær mamma & pappa



...ei bålpanne...


...riskrem med raud saus på... 


...og ei hytte som vart vår...


...og der me hadde første julelønsjen vår i romjula <3


...turområdet...




 ...og kosen etter ein lang tur i det kalde og klåre desemberveret...
...med ei særs god bok

 <3

Takk for i år, og på gjensyn i 2016 

<3

ANE

8 kommentarer:

  1. Alle gode ønsker for det nye året 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det same, Beate <3 håper me kan møtast... klem

      Slett
  2. Alle gode ønsker for det nye året 😊

    SvarSlett
  3. Svar
    1. 1000 TAKK, Sigrid <3 og godt år til deg :) klem

      Slett
  4. Så fin oppsummering - verkeleg noko å reflektera over...! Det er så lett å samla på det vonde og alt som kunne vore annleis - men du leitar og finn dei gode stundene:) takk for påminninga, og lykke til med hyttelivet og alt anna du driv med:) nyttårsklem frå Synøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Synøve <3 kjekt å få slike gode tilbakemeldingar på det ein skriv... Godt å kjenne på dei gode tinga/ opplevingane og vere takknemleg for dei vanlege kvardagslege gjeremåla... Klem

      Slett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett