fredag 20. april 2018

SØRE SUNNMØRE BUNAD


Eg er heilt ferdig med min eigen bunad :) og eg er nauta stolt <3

Min bunad <3

Litt historikk ;)
Eg kjøpte tilfanget på Husfliden/ Norsk Flid i Ålesund, 04.05.2016 -
Eg såg meg ikkje syn med å gå i gong med dette, utan profesjonell hjelp. Då det ikkje var kursing i regi av det lokale husflidlaget, tok eg kontakt med Mona Kleven Stakk og glede.
Ho er svært dyktig, og er kurshaldar i bunad, i regi av Norsk Husflidslag.
Ho tilbaud meg rettleiing, noko eg takka JA til :)

Eg var hjå henne første gong 12.08.2016...
...og det har vorte mange turar innom henne i tida fram til 15.03.2018.
Eg har vore hjå henne i 18,5 timar, i tillegg til ALLE timane eg har brukt heime ;) Dei er ikkje få, men eg har ikkje oversikt over det... Det har vore mykje frustrasjon, det er bra sikkert :(
Eg har hatt store utfordringar med nakkeproblematikk og synet. Fekk tilpassa briller undervegs...og hadde berre korte økter når eg jobba med det... Difor har det teke mykje tid. 
Men du verden kor stolt eg er no <3

 Bileta under, viser progresjonen i arbeidet...


Nokre av rosene på forkleet.
Roser på forkleet.
                                                   
Eit Instagram bilete, undervegs med rosene på forkleet.

Påteikna lomme, brodert og montert med lommelås <3

Eit Instagram-bilete, der eg er ferdig med lomma <3
Brodering av halslinningar <3

Klipping og sying av vesten/ livet og montering av halslinningane <3



Eg sydde i dei siste trykk-knappane, hempene og hektene i dag, 

og gler meg til å gå i Borgartoget 17.mai <3



Eg er svært takknemleg for rettleiing, 

hjelp og støtte frå bunadtilverkar, Mona Kleven :)



No er det VÅR <3

fruANE

<3

2 kommentarer:

  1. Vesten på min er helt motsatt. Rød med gult mønster.
    Min er mest Orginal!
    Uansett valgfritt hvilken side du har på utsiden.

    SvarSlett
  2. Kvar finn sin beste fage, heldigvis👌

    SvarSlett