søndag 24. juni 2018

Jonsok

NKS - Norske Kvinners Sanitetsforening
Der er det mange av oss som har gjort ein innsats, over kortare eller lengre tid. Eg var med i foreininga nokre år, og eg ser at det er ein fin ting å engasjere seg i. Dersom ein er ny i ei bygd/by, så er dette ein fin ting å kome seg inn i "klanen"på. Eg har ikkje engasjert meg her eg bur no, men der eg budde før, var eg engasjert ;)


På Hasund hadde dei pynta borda med sommarblomar, og rjømegrauten smakte godt, som vanleg.

                         
                                                                  Gode Greier
              har kjøpt seg Foodtruck, og kan soleis reise rundt på diverse tilstellingar i bygd og by, 
                                                med dei flotte produkta sine <3 
            Dersom foodtrucken er på dine trakter, nøl ikkje med å ta kontakt med dei for ein handel. 
                   Sløsjen er ettertrakta! Alt av syltetøy og anna mat er kortreist og heimelaga <3 
                                                   OG ALT ER SÅ ESTETISK <3 
                                                             Sjå gjerne linken ;) 
                                                 Eg kan anbefale det på mitt varmaste <3


Etter ei runde i Ulsteinvik, med eit par kunstutstillingar og "konsert" av Ulstein mannskor( der far min er med), og rjømegraut på Hasund Bygdahus... No oppfatta du heilt rett... Bileta og rekkjefølgja her på bloggen vart feil... Iallfall, so vart det Jonsokfeiring i Botnafjøra.

Me har "pussa opp" naustet til foreldra mine, og planen var at ALLE skulle vere der. Me vart diverre ikkje så mange som me håpa, men ferie andre stader var eit hinder...


Me hadde bålpannebål...


...som også var grill.


Reker, krabbeklør og grillspyd med ditto tilbehør stod på menyen :)


Kjekt at Sisi, frå Guangzhou, Kina vart med oss, og "flytta" inn i kofta som mamma har strikka for mange år sidan <3


MATVRAK


Krabbeklør ( frå Rema)...


...reker frå Rema...


...og Aioli og Ramslauk, frå Gode Greier <3


Bobby sneik seg imellom, der han kunne få ein godbit...


...og Roffen visste kvar plassen hans var :)


Pappa hadde med gitaren... Neste gong skal me ha songark ;) 
I "gamle" dager hadde han trekkspelet... Det må me gjere noko med til neste år ;)


Sisi & Jonas <3


Eline & Bobby <3


Levande ljos <3


...og oldemor-kos <3



Ein fin kveld, i godt lag...og fint ver til og med <3

Klem frå fruANE
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar