torsdag 23. januar 2020

Vel halvvegs inn i januar

Eg hadde eit par nyttårsforsett...
1 - ikkje legge ut noko på sosiale media, før eg hadde drukke opp vinen som eg kjøpte før jul...
2 - når det var tomt med vin, - ikkje drikke vin resten av månaden, men då var det lov å "dele noko" 
:)  ;)  :)
Så langt har det gått bra <3

Eg synest nyttårsforsett er noko tull, men eit år høyrde eg at ein skodespelar skulle gå på do når ho trengde å gå på do ( ikkje "skal berre det og det...")

Litt humor må ein vel ha lov til...

Eg starta på ein Riddari før jul, e
it teststrikk-prosjekt for ein butikk...
Den vart ferdig tidleg i januar!

Hjørgot var i storform ein kveld eg hadde "Strikk&Tyt".

Nokre timar på Perlå - rein LUKSUS!

Langs elva ein surevers-dag...

Etter lunsj hjå pappa, gjekk me Larsråsa i Fløstranda <3

Forfall er også fint ;)

Ein stripete gensar med garn,
frå garnlageret...



Kjekt å ha "på lur" nokre lestar...


Den lukta <3 LILJER <3

Slektsgransking - igjen!

Koppelause tefat av ymse kvalitet...
Alt frå Made in China, Czechoslovakia, Stavanger Flint, Turi-design TOR VIKING, Figgjo Flint, noko merka med "Bavaria" og "S/P" - mangfaldig samling av stakkarar, men av mine små "skattar" i skapet
 - kvar vart det av ALLE koppane, skal tru?
Så er det BERRE resten av januar då...
8 dagar - det skal gå fint det :)

Ha ein fin kveld då <3 eg skal på konsert :)

Klem frå fruANE


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar