mandag 16. mars 2020

Utfordring

Eg, med veldig mange andre fekk ei utfordring frå venner på facebook, om å legge ut gamle bilder av seg sjølv...derav bilda under...
Eg vart sitjande i det uendelege å sjå i fotalbum frå "gamle dagar" :) og endå så har eg omlag like mange fotoalbum att...og dei er frå då borna vart fødde, frå 1992 til det vart digitale kamera ;) litt usikker på når det var, men så langt kom eg altså ikkje...

Det blir neste kapittel <3

OG
neste kapittel blir det kanskje mange moglegheiter til å få...i desse koraona-tider :( 

JA, det er surrealistisk!
Heile verda er inne i ei krise :( 
og eg skal ikkje gå inn på det her. Det er flust av informasjon om dette temaet elles, og til å bli "sjuk" av... Det er mykje informasjon, men det viktigaste er å passe på å halde god handhygiene, ikkje hoste eller nyse anna enn i armkroken...Halde god avstand til andre, og BE om at det går godt <3 Det er så mykje eg kunne ha skrive om dette, men som sagt; les i media!

Desse bileta er frå mi lukkelege ungdomstid <3 

Ulike situasjonar, knytta til song i kor, drama, russedåp i toga-utkledning, og trekkspel-underhaldning og jonsokfeiring.

Frå permantent-tida & folkehøgskuleåret 1982/-83 <3

7.klasse-bilde (øvst til høgre), familiebilde i høve Kari-Lise sin konfirmasjon(til venstre), og min eigen konfirmasjon nedst til høgre <3

Eg, som lita jente, frå 1965...
- frå fjøs til studio-fortograf <3
Mamma og eg, oldefar Martin Sundgot og eg, Per Ivar(bror) og eg <3 <3 <3
I desse koronatider vil eg bruke tida mi på å rydde, vaske (litt), strikke/ gjere ferdig "ufoar",  snakke i telefon, sende meldingar, og passe på at eg ikkje blir smitta, eller smittar andre <3
...og sidan eg har nær familie med nedsatt immunforsvar, må eg vere forsiktig!


EG UTFORDRAR ALLE TIL Å GJERE DET SAME <3

Me treng å nullstille oss!

Klem frå fruANE<3

...og i dag avlyste eg 55 års-selskapet mitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar