onsdag 4. november 2020

STRIKKELØNSJ FØRSTE ONSDAGEN I MÅNADEN

 I starten av august fekk eg ideen om "Strikkelønsj"! 

Eg kalla det "Perletreff" den gongen, fordi me skulle ha det på Perlå( hytta), men eg hadde ikkje overskot då til å ha det der... Sidan veret vart bra, vart det i hagen min! Det var fire damer som møtte med strikk og lunsjpakke. 

Eg hadde laga ei sommarkake som dessert <3


Det var fleire som ymta frampå at dette måtte me gjenta...


Neste gong vart det laga ei gruppe på fb., der fleire vart invitert... Då vart det lagt til Maluns, og veret var nydeleg (som de ser).


Tredje gongen vart me berre to, så då tok me det innandørs på Perlå, sidan veret var dårleg, og ikkje eigna for utandørs aktivitet. Ymse gapahukar vart foreslått ( det tek me ein anna gong, kanskje...).







I dag var me 8 damer, som sat med ein meter avstand til kvarandre, på Maluns.
Sidan dette har vore meir enn tre gongar, så blir det tradisjon?
 Iallfall vil eg at dette skal vare vidare :) 
Og eg vil veldig gjerne at fleire skal få vere med <3 
Det er ikkje noko i vegen for at den som vil, får vere med :) 

Neste gong blir det truleg tur til "Tynnaknuten" på Rovde i Vanylven ;) men då på fredagen ( ikkje onsdagen), sidan Tynnaknuten held ope fredagar. Den som er fri og har høve, kan vere med <3 
Så lenge koronatiltaka er ivaretekne satsar me på dette <3

Vil du vere med, så ta kontakt <3

Klem frå fruANE<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar