mandag 4. november 2013

HJERTEFRED

HJERTEFRED


...eit hjarte forma med raude steinar, plassert i graset, og med lykter i ulike former og fargar,- møtte meg søndag kveld, den 3.november.
Allehelgens dag!

Vakkert!



...steinar på asfalten som hadde berre gode ord...



...dansande englar som smilte...




...og eit fantastisk arrangement...

Mange frammøtte, og mange som nikka, smilte forsiktig, og det var stille og godt å vere...
...
Eg gjekk dit åleine, men følte meg ikkje åleine... Likevel vart eg åleine med tankane mine, for dei er berre mine...
Eg kjende på sorga over å ikkje kunne jobbe med det eg er utdanna til...fordi eg ikkje klarar det av helsemessige årsaker. Det er trist, men samstundes ser eg at eg har andre sider som kjem fram, viss eg torer sleppe desse til. Det er ein styrke! Då er eg sterk, og urokkeleg... Dette er den eg vil vere, rette ryggen og "go for it".


Dette kortet fekk eg, og alle som gjekk heim...

"Den eneste måten å få hjertefred på, er å gråte de tårene du skal gråte. Sorgen er som en sten med skarpe kanter, og tårene sliper disse ned. Hver sorg har sine tårer, men etter hvert vil sorgen og savnet bli lettere å bære. Da er det viktig å la seg selv få lov til å gi litt slipp, og igjen kjenne på livsgleden og se det gode rundt seg.
Det siste de døde vil, er at vi skal være levende døde fulle av sorg. Livet er en gave, så nyt hver dag du er så heldig å ha på denne jorden".

(Bjørg Thorhallsdottir).

...

...og JA, eg kjende på saknet av dei eg var så glad i, som ikkje er her lenger...

TAKK!

4 kommentarer:

  1. Nydelige ord...... og godt at du vil dele fra den fine opplevelsen din - vi har alle våre sorger og ensomme rom, men deler vi kan det skje overraskende ting....Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Synnøve <3 klem tilbake

      Slett