torsdag 13. februar 2014

Sidan sist...


Long time, no see...
tenkte samle opp litt sidan sist, og det vart litt av kvart. 
Så; versågod! 
Her er ymse...


Gisle Børge Trio <3


Bålbrenning i hagen


Strikka pulsvarmar i alpakkaull <3


Serinakaker i lange baner...


Sjølvplukk...


...i gamle kakeformer; noko av det som eg har dilla på...


Akvarell: "Kattepine 1"


Akvarell<. "Kattepine 2"


Akrylbilder <3


Adventstemning <3

5. desember skipa eg i stand
 "adventsmarknad i vinterstova & bålkos i hagen".
Sidan eg ikkje er så "god" på å ta del i julemesser og slikt, kom eg fram til denne ideen...
Eg inviterte familie og venner, på facebook og sms + +
og visste ikkje kven eller kor mange som kom...
Eg hadde eit mål om 7, men gjett om eg då var beskjeden...
Vellukka <3


Nokre hekla og strikka storsjal i alpakkaull <3


"KJÆR LEIK"


Strikka oppvask-klutar og - kostar...


Storsjal i alpakkaull <3


Storsjal i alpakkaull <3


Julekrybbe, engle - og stjernehimmel i hønsegarden


Vinterstova <3


Ymse...


Ymse...


Hekla pulsvarmar i alpakkaull <3


Hekla pulsvarmar i alpakkaull, med perler <3


Alle husmødre`s stoltheit?!?!?


Opptur med konsert av
Gisle Børge Styve og Heine Totland <3
på Hurtigruta i Oslo <3


Kurs/ utdanning i Oslo:
NLP - Coaching 
- nevro lingvistisk programming/ psykologi
- min måte å lære nytt stoff på...


Ein hestesko på mi vandring i solskinet...skal tru om den bringer lukke?
Far min hadde fått påvist lymfekreft i sentralnervesystemet, så denne lukka kunne me trenge <3 <3 <3
I skrivande stund ligg han på St. Olavs i Trondheim for ein del prøvetaking og undersøkingar...massive prøvelsar...og start på cellegift komande fredag...


Hekla hue i alpakkaull <3


Nett då livet så brutalt blir snudd på hovudet, får eg endeleg MOT til å levere produkta mine for sal på E&E i Fosnavåg <3
Eg feirer motet med ein durabeleg god lunsj på Madelynn Coffee <3


Midt i det triste som skjer i familien, slår SKIKONGEN til, og får GULL <3
Eg slår til og heklar OL hue til mannen min <3

Alt vel så langt!
Klem

2 kommentarer:

  1. Hei du - her var det jammen mye på en gang! Trist med sykdom og prøvelser - godt med samhold og noen å støtte seg til da.... Ellers har du mange fine produkt å selge - ingen tvil om at du er ei kreativ sjel:) Spennende med den utdanninga - godt å lære nye ting fordi om vi er voksne - jeg ble ferdig med ei videreutdanning i arbeidshelse før jul, fantastisk å være ferdig:) Varme tanker til deg og dine...

    SvarSlett
  2. Ser at eg ikkje har takka deg... Det er eg lei for... Beklager! Eg set veldig stor pris på kommentarane du legg att, kjære Synøve <3 go`klem til deg <3

    SvarSlett