torsdag 18. januar 2018

Kino



Har du sett den?

Eg var på dagkino, saman med ei veninne...ei som viste same engasjementet som meg, om filmen... 

Ein fantastisk film!

Eg var fysisk kvalm av det eg såg og høyrde...


Me vart sitande litt att, for å fordøye, og prate litt...
...og kom i prat med ei dame som sat på same benkerad... Ho kommenterte kor me levde oss inn i filmen, og eg sa litt "fleipete" at "eg kanskje ikkje skulle ha vore på kino, sånn som eg lever meg inn i filmen"
...og så svarte ho: "JA, det skulle dokke kanskje ikkje ha vore".

Me vart so gapne begge to...
...orda og frustrasjonen kom etterpå
...ho klarte å øydelegge litt av opplevinga

...og dette var ein tidlegare kinosjef...
FYYYYY!!!!!

Kva slags kino-publikum er du?

Film er best på kino!

Eg skal snart på kino igjen, og eg skal leve meg inn i filmen...
Blir du med?

FruANE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar