onsdag 3. april 2019

Tidsreise i strikkeoppskrifter

Eg har blogga om kofter og slike ting fleire gongar...og i dag fekk eg ein koseleg telefon, frå ei som hadde lest bloggen min, og etterlyste ei oppskrift ho hadde sett :)
Det er denne; "Harstad".
 Ho ville så gjerne strikke denne kofta til ein nær venn <3 


Eg var overbevisst om kvar oppskrifta var...men i staden vart eg sitjande på det overfylte hobbyromet mitt og mimre...


Slik ser det ut i skrivande stund...og eg måtte leite gjennom ein gode del permar, før eg fann den rette. 
Du verden for eit system eg har, undra eg meg på... 
Her trengst det ei opprydding, men først skal eg ta dokke med på ei "tidsreise" blant strikkeoppskriftene ( dei lause), som eg har teke vare på opp gjennom tidene( også frå mamma sitt syskrin) <3
Og eg har lassevis av oppskriftsbøker, berre so det er sagt...

Kanskje ein kan ha eit "Bibliotek" for gamle oppskrifter?


































































PUH...
endeleg ferdig...
...
Var det noko som fall i smak?
...
Ein kan liksom ikkje kaste desse oppskriftene, kan ein vel? 
...
Neidå!
...
 Eg tek vare på dei, så kan andre vurdere, etter meg...
...

God kveld <3
...
fruANE <3

4 kommentarer:

  1. Hei - dette var jammen en tur ned memory-lane - så mye gøy!
    Fikk tips om bloggen din da jeg ba om hjelp med mønsteret Jakobsdals 4714 på "strikkesiden! på Facebook - og jammen har du det!
    Spørsmålet mitt blir da om jeg kan kjøpe det av deg, enten originalen, eller en kopi (dersom det er lov med kopi etter over 30 år?) Har du mulighet til å hjelpe meg?
    Det er min mors gamle genser som har fått litt for hard medfart i vaskemaskinen til hun som "arvet" den - og hun vil gjerne strikke en ny :)

    Håper å høre fra deg :)

    Beste hilsen
    Torill H Husebø
    thh@bkkfiber.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ordna👍👍👍sjekk eposten din😊lukke til👌

      Slett
  2. Hei! Fin blogg du har🤗
    Jeg og min datter kom over bloggen på leting etter mønster på en gammel kofte etter min mann. Fant ut at kofta heter Harstad😊.
    Lurer på om det er mulig å få kjøpt et eksemplar/kopi av oppskrifta da mitt barnebarn ønsker seg denne🤗😊

    Mvh. Gerd Gundersen
    gerdgundersen1@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei. Åååå så mye fine oppskrifter, skikkelig tidsreise🥰 men du vet ikke om du har jacobsdals 4592? Var i sin tid gratis oppskrift i familien🤔

    SvarSlett