tirsdag 15. desember 2020

SPOR av HJARTE

I dag la eg igjen eit spor etter meg...i form av eit hjarte i ei furu, 
langs Rotarystien, frå Kaldholsida... Det er ikkje det einaste hjartet eg har lagt igjen i den seinare tid. Eitt og anna hjarte har havna her og der <3

Det er mange SPOR ein kan setje etter seg...og har du tenkt over kva spor du set att etter deg? 
Kva spor ønskjer du, skal vere att etter deg?


Eg synest det iallfall er koseleg å tenkje på at nokon ser hjarta eg heng frå meg, og kanskje tek det med seg heim, gir det til nokon, eller berre beheld det sjølv. 
Det er også fint å tenkje på at nokon berre ser hjarta, og går vidare...slik at fleire får sjå, og kanskje tenkje over kva dette hjarta heng der for...korleis det har komt dit, kven som har laga det, kva tenkte den som laga og hengde det opp...

Små spor i kvardagen, berre ein er merksam nok...

Ønskjer deg berre godt <3 

Klem frå fruANE<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar