søndag 3. januar 2021

Jul & 2021

Jula 2020 har vore god, med rolege dagar, saman med born og svigerborn <3

Det starta med nissegraut( som eg fortsatt kallar det...) veslejulafta, med den nye svigersonen vår, Ruben&Eline, svigerdotter Sisi (Jonas var på sjø/jobb) og far min som gjestar <3

Då me budde på Hagebø, hadde me alltid nissegraut veslejulafta. Då sette me ut ei skål graut til nissen, slik at han skulle ta godt vare på dyra i fjøsen <3 Gode minne!

Då borna var små var me fleire år i Stoksund for å feire Guro sin bursdag, og vere saman med fleire småbarnsfamilier <3 også ei fin tid å sjå attende på <3

Dei seinare åra har me bytta på, bror min og eg på å samle familien til denne koselege hendinga. 

I år vart det annleis!

Julafta kom også Solveig-vår & Fredrik + Albus (hunden deira). Ilag med dei to andre hundane i heimen, vart det eit "hunda liv" ;) :)

Jula 2020

I romjula vart det gooooode dagar, med kryssord, strikk, turar, lesing og spel...


Det har vore fint turver kvar einaste dag, 
og 1.januar 2021 vart dette bildet teke rundt Aursneset


Det har vorte nokre turar til Perlå<3


...og nokre garnhesper som har lege på garnlageret,- vart til ny hue... 
Eg vart inspirert av oppleggskanten til #julvanten2020 og brukte ein annan teknikk på brotet, frå eit #adventsstrikk (ein gensar eg strikka for nokre år sidan). 
Må seie meg fornøgd <3


Det var eventyrleg på Perlå i går...


Vonar du har hatt ei bra jule-og nyårsfeiring <3

GODT NYTT ÅR <3 <3 <3

Klem frå fruANE<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar