mandag 28. oktober 2013

KOFTE

Atter ein gong; 
KOFTE


Denne flotte kofta vart mi, etter at mor og far min flytta... Som den gode døtra eg er <3 
tok eg vel imot skatten :)


Den er noko slitt på armbrotet, men eg kan strikke på nytt...eller la det vere for so å brette litt opp armane.


1152 S
"JONSRUD"


Denne har tilhøyrt far min, og eg veit at mor mi hadde nett den same jakka...


Eg veit ikkje om det har noko føre seg å legge inn bilda av oppskrifta...


...eg gjer det likevel!


Populariteten med kofter har auka på, og ser at det er mine "kofteinnlegg"som scorar høgst på kikartalet, av dei innlegga eg har elles...
Ser stadig flotte kofter, nye og gamle - på unge og gamle menneske.
Kjekt å sjå!

Ha ei fin veke, der du er <3

Klem frå 
ANE

7 kommentarer:

  1. Såå utrolig fin!! Enda finere som ferdigstrikket enn på bildet på mønsteret.Har alltid syntes denne så så vanskelig å strikke, men jeg ser nå at det bare er noen få omganger med tre farger. Mulig jeg tørr å prøve meg på denne etterhvert da...

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Takk! Du får setje i gong :) Lukke til!

      Slett
  2. Kofter ja.
    Har to same sort, kvit og grå (den er mi) og ei kvit og svart (den var mamma si.)
    No er begge mine.. blitt litt små ;-) du veit det krympeskapet eg skulle ha hivt ut..

    Her er link til ei som samlar på kofteoppskrifter:
    http://www.ljo-s.blogspot.no/search/label/DEN%20STORE%20KOFTEJAKTEN

    Ha fin veke!

    klem frå Sigrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Då er du heldig, som har noko å velje i...sjølv om dei har krympa. Fint å henge opp som pynt!
      Eg veit om den store koftejakta, og har delt noko med henne...

      Slett
  3. Fin kofte du har Ane !
    Heldig du Sigrid som har to.
    Veldig fint mønster.
    Ja det er kjekt å sjå at koftene med disse mønstren kommer tilbake.
    Ha ei fin veke te dåke og !
    Hilsen Rb

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Veldig kjekt med gamle kofter, og dei blir som nye...

      Slett