lørdag 3. august 2019

Skuffa

Kjenner du ordet?
SKUFFA, eg er så skuffa...
å bli skuffa over noko, eller nokon...
ein skuffelse, du er ein skuffelse...
Eg googla ordet skuffet - og fann 23 synonym for ordet ( misfornøyd, vonbroten, frustrert, utilfreds, bedratt, bitter, desillusjonert, gretten, illusjonsløs, kritisk, kynisk, mellomfornøyd, vingeskutt osv).

Eg har vore skuffa mange gongar, men det er endå værre å kjenne at andre er skuffa over meg... 
Det er veldig vondt! 

Det verste av alt er å vere skuffa over seg sjølv.



I dag gjekk eg til Garnestua, eit fjell rett opp, bak huset vårt... Veldig bratt og utruleg fin utsikt både i råsa oppetter, om ein tek seg tid til å puste på, drikke litt vatn og speide utover synsranda, og på toppen, der varden står... 


I sånne stunder gløymer ein alt som er, av både eigne- og andre sine skuffelsar...

Då er det tilgjeving på alle plan...heilt til neste skuffelse...
...for det er vel eigentleg samvitet som fungerer, er det ikkje det då?
...
Samvittighet er en følelse, intuisjon eller intellektuell vurdering som bidrar til å skille rett fra galt. Vurderingen kan være basert på verdier eller normer.
...

Ha ein fin kveld der du er - med eller utan skuffelse ;)

Klem frå fruANE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar