mandag 27. januar 2020

Podcast


Eg har oppdaga ei ny verd -
nemleg
PODCAST
- podcasting eller poddkasting, frå engelsk "podcasting" , er ein måte å publisere lyd- og videoopptak på internett.

Det er eit enormt fjell av podcastar som ligg ute, og eg vil berre dele ein som ALLE der ute må høyre på... Det er frå 


JOHN JOHN OG REBEKKA 
vil gi deg en oversikt over det som er verdt å vite – en dypere faglig innsikt, konkrete råd og stressmestringsverktøy som vil gi deg masse godfølelse og ny energi. Og ja: Alt er forskningsbasert og lett forståelig når duoen tar for seg et bredt spekter av temaer: fra erotisk kvinnekraft til meditasjonsøvelser som Nobelprisvinnere og leger selv gjør for å få en bedre hukommelse, mindre betennelse og mer livsglede og overskudd i hverdagen!

Eg er heilt i startgropa, og har høyrt 5, av i alt 25 podcastar ( så langt)...

#1 Hent frem den naturlige erotiske kvinnekraften.
- få mer sexlyst, mer selvtillit, mindre stress og mer humor ved å lære deg triksene fra stressmestringscoachen og genforskeren som...

#2 Velg om du vil ha medfølelse eller medlidenhet i livet ditt.
- medfølelse kan trenes opp som en muskel ved hjelp av mental trening. Dalai Lama gjør det hver dag, og forskerne...

#3 Mental trening som gjør deg ung og vital.
- vi lærer det nyeste innen hjernetrim, slik Nobelprisvinnerern og forskerne har funnet ut er den beste metoden for å...

#4 Hvordan sove bedre, og hvorfor er det viktig for kroppen din.
- søvn er en gratis og "bivirkningsfri medisin" som hjelper oss til å opprettholde en god balanse og harmoni i kroppen...

#5 Myter og fakta om mannen - og hvordan du kan få en bedre mann!
- er mannen mest opptatt av sex og mindre av følelser? Når skapes selvbildet til en mann? Hva skjer når...

Eg er bergteken av alt det dei pratar om, og gler meg til resten... Eg har eigentleg ikkje tid til å blogge, så...

Ha ein fin måndagskveld der ute <3

Klem frå fruANE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar