søndag 29. mars 2020

HÅP & VON

Eg vart invitert med i ei offentleg gruppe på fb, 
"DEL HÅP - SHARE HOPE"
Ein blir ofte invitert av andre i grupper, og det er slett ikkje alt som er like interessant. 
Naturlegvis!
Per i dag har gruppa 1553 medlemmer...


 Eg fekk ideen om å dele dette hjartet, som eg har strikka og tova for nokre år sidan...


HÅP er eit fint ord, men VON er endå finare, tykkjer eg (nynorsfantasten i meg). Så eg tok ulike bilder av dette hjartet i snøen( sidan det hadde snøa om natta). Snøen låg der så kvit og fin, og med det raude hjarta vart det sterkt og fint <3
Dette vart altså mitt første bilde i gruppa...

Eg delte bildet på Instagramkontoen min @anitanese med desse orda;

VON
håp
hope
hoffnungen
toivoo
håb
espoirs
vonir
xiavang
fôrhoppningar
speranze
ta suil ag
spes
esperanzas
hoop


Eg bestemte meg for å lage ein "plakat" av desse orda...og delte det på ny i gruppa <3 


Eg synest det vart fint, og la plakaten ut i snøen - i det reine - kvite - uskuldige - kalde - og teikna eit rosa hjarte <3


Det er von om betre tider - og like viktig er det å skape vona rundt seg, medan ein er midt i det <3


Klem frå fruANE <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar