torsdag 30. juli 2020

Tidtrøyte

Eg har sett på Greys Anatomi , 
omlag så lenge det har vore Koronatid...og eg hadde verkeleg ikkje sett noko av dette før. 
Så då kan den som veit, fortelje meg at eg har sett utruleg mykje "styr" :) ;)
Min favorittperson, trur eg, må vere Alex Karev... Eg held på med sesong 15... Så får eg sjå om inntrykket endrar seg mot slutten på sesong 16, og før sesong 17 er ute med alt om Korona.

Løsetvatnet rundt...
Rundt Løsetvatnet...nokre gongar...

Stubbete - te på stubbe, under grantrea på hytta...

På Djupvikhaugen...ei fin lita runde, med utsikt innover Ørsta- og Voldafjorden.


Målet er å sjå heile serien av Greys Anatomi( noko eg aldri i livet trudde eg kom til å gjere...). 
Eg har sett på serie, ein heilt ny "hobby" for meg...
 Eg har ikkje gjort så mykje anna hobby på kveldstid på det eg kan hugse...og det er heilt greit ;)


Klem frå fruANE<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar