lørdag 26. september 2020

Antiinflammasjon


Eg er godt over halvvegs koma i boka Helserevolusjonen - veien til en antiinflammatorisk livsstil, av Maria Borelius, utgitt på Pilar forlag. 
Eg er hekta!


Sjela og kosten høyrer saman!
Kosthold og hud heng saman!
Hud og psyke blir sterkt påverka av inflammasjon.
Gluten og laktose triggar inflamasjon!



Det er berre eg sjølv som kan halde meg frisk!


Antiinflammatorisk mat...


Inflammasjon = betennelse

"De sykdommene som jeg nå begynner å skjønne har koblinger til inflammasjon, som kreft, hjerte-og karsjukdommer og psykiatriske sykdommer, utgjør den største delen av helsevesenets utgifter. Samtidig satser man bare småpenger på livsstil og forebyggende kostholdsråd".
...
"Det blir som om vi er verdensmestere i brannslukking".


Mosjon er antiinflammatorisk!
Sol og Gud er også antiinflammatorisk!


Turkameraten min - Roffen <3


Stillesitjing aukar inflammasjon! 
MOSJONER DAGLEG!


Eg har komt så langt at "forundring reduserer inflammasjon" 
- og eg gler meg til å lese kva det gir seg ut på.

Eg gler meg til å lese meir - SÅ inspirerande!

Eg skulle berre ønske at ALLE kunne lese denne boka...å bli meir bevisste på livsstilen sin,- til og med gjere noko med den...med små grep <3
Det er mitt håp, og mi bøn <3


Klem frå fruANE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar