onsdag 9. desember 2020

Ei lette...


No er me so og seie ferdige...
Sidan starten av september har me halde på med oppussing av stove og kjøken. Eg må seie at me er svært nøgde :) Me er midt i desember, og berre småplukk står att... 
Julegardinene kom opp første helga i advent, noko som er heilt nytt for meg. Eg synest det nye kjøkenet kunne få starte med ein ny tradisjon ;) Sjølv om det ikkje var ferdig lista, fekk vindauga gardiner :) :) :) 


 Denne veka bestemte eg meg for å ta det roleg med Hjørgot... Eg har tenkt på det ei stund, faktisk!
Ho har stressa meg meir enn det som gjer godt. Difor sletta eg sida hennar frå facebook, og heretter får ho vise seg fram når ho sjølv vil...ikkje når fb vil :(


                                               Eg har også teke nokre andre avgjerdsle... 
                                                            Så no har det letna <3

                                                                  Klem frå fruANE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar