torsdag 18. september 2014

Handstrikka storsjal i alpakka & silke


Storproduksjon <3

Sidan storsjala mine fyk avgarde, må eg stadig strikke nye 
<3 
det er sjølvsagt gledeleg 
<3 
 Bloggen har vorte eit vindauge ut til 
dei som ikkje er på facebook
( der har eg mi eiga liker-side ANE)


Eg har ein tippekonkurranse gåande på sida mi...
Kor lang tid trur du det tek å strikke eit slikt storsjal?
Har du ein ide om det, send inn ditt forslag på innboks. 
Den som kjem nærast, får ein liten premie <3

                            
Sterk rosa farge


Lyseblått


Lys rosa


Beige


Detalj <3


Hekla lys-rosa pulsvarmar <3



...og i beige <3


Takk for titten <3

Ha ein fin dag <3

ANE

5 kommentarer:

  1. Kjempefine sjal du lagar!
    Og så stilig at ANE namnet er forbokstavane i namna dine ;-)

    - god helg -

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Takk <3 likar veldig godt ane som både namn og "fima" <3 Takk for at du kikar innom, OG at du legg att ein kommentar :)

      Slett
  2. Hmmmm - trur du kan strikke dem på tre dager om du holder på trutt og jamt...! jeg bare gjetter da...;) Fine er de i alle fall:) Klem fra meg som må strikke med måte pga vondt håndledd....

    SvarSlett
    Svar
    1. Brukte ca 6 timar totalt... Brukte stoppeklokke, og noterte ned kvart tidspkt, og summerte til slutt... Ikkje rare timeløna ;) No har eg fått ein slags betennelse i venstre hand, og får ikkje strikke på ei stund :( brått får ein nye "muligheiter", om ein vel å sjå det slik... Takk for at du kikar innom, OG at du legg att eit livsteikn :)

      Slett