mandag 12. januar 2015


ROFFEN
- født 27.08.14

Kjøpt og henta her;


MAS -
Miniature American Shepherd 
- mini aussie


- ein kompis på mine daglege turar i naturen <3


Veldig spanande å prøve ski...


...og julegåvepapir var veldig kjekt :)


Inni eit julegåvepapir låg denne julegrisen,-
ei hundeleike eg fall pladast for...



...og Roffen likte den veldig godt ;)


Roffen likar seg godt i sofakroken, 
etter ein lang gå/ springetur <3

Eg er nok forelska <3

Eg er hundedame <3

-nett det eg har hatt så lyst til å bli. Har alltid vore kattedame, og hønedame...

Ha ei fin veke!

ANE

4 kommentarer:

  1. Så flott hvalp:) Skjønner godt at du koser deg med denne - vi har hatt hund tidligere, og har telt på knappene mange ganger om vi skal "satse" igjen..... Blir i alle fall frista når jeg ser slike herlige hundebilder:) Lykke til med hvalpe-tida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Synnøve❤️veldig takknemleg for denne vesle tassen...men synest han burde ligg litt lenger om morgonen 😉

      Slett
  2. Så fin!

    Vonar du held på hatten om du går ut om nova..

    God natt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det❤️ja, hatten fær fort, om den ikkje er surra 😉

      Slett