onsdag 3. desember 2014

MØRING, 
av og med to Møringar ( he he)...
Å lage mår = mør,
og vi er Møringar
Sunnmøringar
( folk frå Møre og Romsdal)


Kjøt frå slaktar Brudevoll


Passe med krydder; 
salt, 
pepar, 
ingefær 
og allehånde, 
godt blanda i det nykverna kjøtet.


Tarmane på mørhornet, 
og klare til dyst...


Passe tjukk og fyldig...


Ferdig resultat...


Lange kveilar til speking nokre dagar, 
før dei hamnar i frysaren.

Veldig kjekk aktivitet, 
og ekstra deileg å tenkje på at me veit kva som er inni...

Ha ei fin veke >3

ANE

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Slike avanserte prosjekt sitter litt langt inne hos meg, men det ser så trivelig ut å lage slik mat fra bunnen av...! Her blir det mest baking, det kan jeg, og så har jeg skikkelig lyst til å prøve meg på sylteflesk i år - men så var det den energien og den tida da;) Det vanskeligste er kanskje å skaffe riktige råvarer, eller er det bare å kaste seg uti det tro...? Takk for bevis på at det går an å få til slikt for vanlige folk:) (Regner med du hører til i kategorien "vanlige folk" - men for alt jeg vet kan du jo være kokk:))) Fortsatt fin adventstid - klem fra Nordmøre

    SvarSlett
  2. Takk for det, Synnøve! Ikkje akkurat avansert, og eg er absolutt eit vanleg menneske( heller ikkje kokk). Dette klarer du også! Litt kjekt å vere to...ein til å stappe kjøtmassa i, og den andre til å lage pølsene... Sei ifrå om du treng hjelp, så skal eg prøve å rettleide deg ;) God adventstid til deg også :) klem tilbake

    SvarSlett