tirsdag 23. februar 2016

Garnkuler

Garnkule - bitting


Eg besøkte min gode læremeister i går...
og fekk både inspirasjon til å fortsette, 
ny forsyning med tau og kuler :)


...og her er eg i full sving med ei kule, 
som i starten ikkje er så enkelt, 


men så går det rimeleg greit...


...og etter mange timar 
( eg er utrent), 
så er kula ferdig.

Eg har tre kuler til i same størrelse.
Deretter blir det tynnare tau, 
og mindre kuler.


Eg skal prøve meg på ny bitting også.



Øving gjer meister!

Eg kjenner meg så heldig som har fått denne muligheita til å lære... Det er diverre ikkje mange som kan dette i dagens samfunn, eller? Kan du, eller kjenner du nokon som kan?

Ha ein fin kveld <3

ANE

3 kommentarer:

  1. Viktig tradisjon å ta vare på.
    Kanskje du kan starte kurs?
    Ha fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Takk, Sigrid��Når eg er trygg på ferdigheitene mine, kan eg lære frå meg ���� sikkert nokon som vil lære...
    Klem

    SvarSlett
  3. Finnes det lærebok om kavlbinding? Eller er dette kunnskap som går i "arv"?

    SvarSlett