mandag 9. juli 2018

Miljønett og grøntnett i fokus

Eg har hatt ein  #giveaway her på bloggen, 
på Instagramkontoen @aneogstorsjal og facebook - dette for å nå flest mogleg :)

 @rebekkaamandastrikk, vart den heldige vinnaren. Ho får eit "gult er kult" - miljønett, og dette #grøntnettet i same farge ;)


#grøntnett, er mitt namn på desse netta...men eg ser at dei fleste kallar det for #fruktnett
- kjært barn har som sagt mange namn <3


#miljønettet "restefest" tek form ;)
Dette er restegarn, frå andre miljønett som eg har hekla ;)



Dette er det siste #miljønettet i denne omgang - ein aprikos farge <3 

Eg har nokre av desse miljønetta for salg, dersom du er interessert ;) 
sjå tidlegare innlegg i ulike fargar...

 NB! eg har berre eit nett av kvar farge ;)

Skap deg ei god veke 

<3

klem frå fruANE<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar