onsdag 26. desember 2018

Gledeleg jul

JULESELSKAP <3

Sidan eg kan minnast, har me hatt Brunsj, 1.juledag i familien min...først i Botnen der foreldra mine bygde hus, og seinare flytta til leiligheit i Ulsteinvik. 
Då eg fekk kjæreste og mann ( den same ;) tji-hi...hadde familien hans, same tradisjonen, men med kaffejuleselskap utpå ettermiddagen. 
Det vart vanskeleg å dele seg, og det var trasigt å bryte opp frå det eine juleselskapet, for å reise til eit anna. Så då vart tradisjonane endra på. Sidan mannen mi si familie var størst, vart det mi familie som endra dag, til 2.juledag( men berre for nokre år...), for brått hadde desse dagane skifta igjen, så no har me Brunsj 1.juledag og Kaffeselskap 2.juledag.

I alle år har det vore mor og far min som har stelt i stand Brunsj, og med stil...så det var som å hoppe etter Wirkola, då stafettpinnen gjekk vidare...

Det skal seiast at det vart ein dugnad på matfronten :) 


Sidan eg likar pynte, gledde eg meg til den biten...
Planken, rekved frå fjøra på Hagebø ( der me budde før), har vore utgangspunkt for bordpynten kvar jul ( iallfall i 10 år). 
Planken, har eg blogga om tidlegare...



Sidan det var buffet, skulle ingen mat på bordet, så då vart planken fyllt med lys, englar og anna pynt.
Snopekoppar og glas i ymse kvalitetar, frå arv til gjenbruksfunn <3
Til kaffien seinare, måtte gjestane finne fatet til snopekoppen sin...:) :) :) 

Då eg var yngre, kan eg hugse at mi farmor alltid stod på kjøkenet i alle selskap...Eg har ikkje "forstått" dette, og har ikkje lyst til at det skal bli slik...
...slik vart det ikkje...

...og det vart nok mat...både til Brunsj...og ettermiddagskaffen...alle vart mette og gode <3
...og alle fann fatet til snopekoppen ( med litt leiting ;)

I dag, 2.juledag er det Kaffejuleselskap - der alle tek med mat til fellesskapet. Og for første gong skal me samlast på ein innleigd stad. Me har vorte så mange, at husa våra ikkje er store nok. Kjekt med stor slekt <3

Ha ei god romjul <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar