torsdag 28. juni 2018

Versågod

På ymse sosiale media brukar ein ha "giveaway"!

Eg likar ikkje ordet - eg gir vekk eit  #miljønett -
dette gule, som heng på "hagesykkelen - 
til ein person som verkeleg ønskjer eit slikt for seg sjølv, eller for ein spesiell person. Det einaste eg krev, er at den som får miljønettet, skal bruke det, istaden for å bruke plastnett... 
So enkelt, og so vanskeleg, på same tid :)


Skriv i so fall ein kommentar her på bloggen, eller på Instagram @aneogstorsjal


Eg har fleire #miljønett på tapetet, og har ferdig nokre i fleire fargar - i tilfelle du vil kjøpe ;)

Dessutan finn du gratis oppskrift på Drops Design - dersom du vil hekle sjølv :)


Eg har eit tidlegare innlegg om Grøntnett her på bloggen - der kan du sjå dei ulike fargane...i tillegg til bildet under her.


Eg held meg til fagstrikk-butikkane, og kjøper garn der. Berre ein gong, har eg kjøpt garn på nettet. Eg angrar endå, på det kjøpet...fordi eg vil vere tru mot dei som driv eigne butikkar for slikt. 
Tenk at ein kan gå inn i ein garnbutikk, kjenne på garnet, leite etter fargar og kvalitetar :) 
og dei som  arbeider der, er faktisk spesialistar på sitt fag ;)

Kva gjer me den dagen me ikkje har garnbutikkar?


Dette er "restefest" - eit  #miljønett som er satt saman av alle garnrestar frå tidlegare miljønett, som eg har hekla ;) gler meg til å sjå korleis det blir :)

Frist: søndag 9. juli kl 09.00 

Del gjerne innlegget - slik at so mange som mogleg får vere med <3

Skap deg ein fin dag <3

Klem frå fruANE

2 kommentarer:

  1. Ja, det ønsker jeg meg! :)

    SvarSlett
  2. Det vart @rebekkaamandastrikk som vann #miljønettet, og eit #grøntnett i same farge 🙏

    SvarSlett