søndag 17. juni 2018

Kreta

Kato Stalos


Eg hadde lese alle bøkene til ein viss forfattar, som har stor kunnskap om Kreta...og det vart vår impulsive ferietur i år... 


Me har vore på Kreta før... I 2011, den sommaren det small i Oslo og på Utøya :( 
forferdeleg å vere i utlandet då, når ein helst ville vere "heime" <3
<3
Det hadde gått 7 år sidan sist, og denne gongen var det berre me toane <3 
ein retteleg kjærestetur <3 
mannen min og eg <3

Ut på tur, aldri sur...

Eg vil ikkje seie me er typiske charterturistar... Har berre gjort det ein gong før... Likevel!
 Det er trygt og sytalaust ;)
Å reise med eit selskap som tek seg av det meste, er heilt greit...
;)
Me bestemte kva me skulle gjere på, og kva me skulle ete +++, altså :)


Ved bassengkanten kunne eg koble godt av med ei bok ;) Forresten så var det svært sjeldan eg sat der ;) Elles var eg å finne på stranda, under ein parasoll, med litt solsleikjing tidleg og seint på dag, og under parasollen for det meste, med ei bok ;) 
Eg las mange bøker ;) 

HERLEG!
Me hadde vårt eige bibliotek, faktisk ;) på mange språk :)
Der fann eg mange bøker eg ville lese...

"Utan mat og drikke, duger helten ikke".-
og iallfall ikkje me toane <3
Sååååå mange spanande rettar å finne,- på dei ulike restaurantane rundt omkring i den vesle landsbyen me budde i... Eg likar å prøve nye rettar kvar dag, men sant å seie så vart salaten den beste ;) 
og etter kvart måltid fekk me ein Ousu eller Raki attpå ;)


Berre for skams skuld... Heklet var med, men lite gjort ;)


Chania - Xhania - Hania 
kjært barn har mange namn <3




Han karen her, og eg - utveksla litt "handarbeid" ;)

- ein nydeleg liten by, med sine sjarmerande små gater og smug, med "room for rent" dei fleste stader, restaurantar og souvenir-sjapper... Det aula!!!

Eg hadde lese om Repsina...og måtte prøve... Det var ikkje etter min smak!


To stk skattar, frå ein av dei mange strandturane :) 




I ei av dei mange koselege smågatene i Hania <3


...og der fann eg Snopekoppar også... Denne gongen, som eg skulle ha i øyrene ;)


Manolis Taverna - Restaurant...som noko av "Kretadøgn" handlar om...

...ein koseleg stad, utanfor allfarveg...og vel verdt eit besøk ;)

Denne kvelden feira me 58 års dagen til gemalen, og var så heldig å vere saman med eit anna par <3 Veldig koseleg kveld <3

Siste dagen på solsenga...
Denne boka hadde eg med sjølv, mellom stive permar...noko som eigna seg dårleg på ei solseng, fordi det var vanskeleg å halde. Men på "biblioteket" fann eg pocketutgåva, og det var mykje meir behageleg å halde, når eg låg på solsenga ;)
og so berre flytta eg bokmerket over i mi bok, med dei stive permane...når dagen gjekk mot slutten...

Å kome heim <3

Når ein har vore på tur ei stund, lengtar ein heim - heldigvis <3 
Det å stå opp neste morgon,- gå ut i hagen,- plukke blomar,- dandere dei i krukker og vasar - er heilt vidunderleg - ei lukke på jord - og så vite at ein skal ha familie til feiring av 20 åringen i huset litt seinare på dag, feire på etterskot, min kjære 58 åring <3 

Heim, kjære heim <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar