torsdag 26. april 2018

Kofter


Kofter er i vinden som aldri før <3
Eg har nett laga ei innlegg om kofter her på bloggen, og det skjer stadig eit og anna på facebook, Instagram eller andre stader, der kofte blir nemt :) 
eg storgler meg over det <3 
eg elskar ordet "storgler" ;)

I Tromsø har det nyleg vore kofte treff ( tredje året på rad, men ulike stader kvart år)...ååååååå, som eg skulle ha vore der :) 
MEN
 neste år, omlag på same tid, skal det vere KOFTETREFF i MOLDE <3 

JIPPPPPPIIIIIIII 

Då blir det hurtigrutetur frå Torvik til Molde, med overnatting heile helga ;) 
Blir du med?

Iallfall var det Koftestrikk 2018, ved 
Vanjastrikk, som stod føre den...
...den same Vanjastrikk, som arr. årets Påskestrikk 2018 ( årets påskegensar i Lettlopi).


Elles kan ein finne mykje koftestrikk på;
Koftami - som er opptekne av border og mønster i kyrkjene våra <3
... og Retrokofter
Eg elskar bloggen Livslyst til Liv Sandvik Jakobsen og bøkene hennar 
...
og mange fleire
...
...og me har vår ganske nære Bystrikk
Heilt lokalt, fann ein fram til 
Brandalkofta og eg har eit sterkt ønskje om ei Ulstein kofte 
<3
Er det nokon som veit om eit mønster på Ulsteinkofte/ gensar?

I dag tok eg på meg Valldalkofta på jobb, og ein tur i sentrum etterpå... 
Fekk mykje skryt <3 
DEILEG
 <3 
Jakka strikka eg i utgangspunktet til min kjære mann <3 men den vart for lita :( 
den er eigentleg for lita til meg også :) :) :)  men så synest eg at jakker er finast når dei er opne
 ( på eit vis...)...so då er den innanfor :) :) :) 
og eg traff ein kjenning på polet... Ho ville kjøpe den....får sjå...

Valldalkofte
Tips meg om Ulsteinkofta då, - elles må eg lage den sjølv <3 og det må skje før neste koftetreff :)

fruANE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar