onsdag 25. april 2018

Om det å høyre

Eg fek høyreapparat på begge øyrene, for omlag 4 år sidan...før eg vart 50 år ;)
...små dingsar som eg set fast inn i øyret, med eit batteri på utsida av øyret, på innsida av brillene...og som eg ofte får gnagesår av...
ei plage, som oftast, 

MEN...


...også litt bra ;)

Dei fleste skaffar seg høyreapparat, oftast når det er for seint...ein treng ikkje vere gamal og grå fordi ein har høyreapparat ;) 
Eg skulle vere føre var <3 men er diverre litt "gamlekjerring" - og brukar dei berre når det trengst 
( les; når eg trur eg treng det ;) Ikkje når dei eg bur ilag med er frustrerte over alt eg ikkje får med meg, misoppfattar og svarar i hytt og pine på ting eg trur dei har sagt og som eg svarar på...og kan kome ved seinare høve på ting eg har påstått osv... 
Fortvilande!
Eg har hatt nokre slike opplevingar, også med høyreapparat :( for eg oppfattar nemleg ikkje alt som vert sagt, i litt store samankomstar :( 

Eg kan ikkje slutte å vere sosial ;) men eg kan verte flinkare på å følge eine samtalen heilt ut, ikkje få med meg alle samtalene rundt heile bordet... 
Øving gjer meister! Eg vil bli ein meister på å bruke høyreapparat <3

Ein annan fordel med høyreapparat, er at tinnitusen ikkje har vore så "aktiv". 

"Få på dokke høyreapparata", vert sagt i enkelte samanhengar, fordi ein skal høyre etter... Eg kunne velje å bli nauta fornærma, for eg kunne ikkje ha høyreapparat på øvingane... "Få på dokke brillene", vart også brukt i liknande samanhengar... 

Eg brukar briller, og eg brukar høyreapparat! 
Er det negativt?
Kvifor vil ikkje "unge" folk (les; folk på min alder pluss/minus) bruke høyreapparat? 
Er det fordi det er for gamle folk?
Eg møter berre vellete (?) når eg fortel om høyreapparata...viss folk oppdagar at eg brukar dei... 
Det er med på å gje meg livskvalitet <3

fruANE

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar