mandag 2. april 2018

Påskestrikk 2018

Strikkalongen "Påskestrikk 2018" starta 21.mars. 
Det var Vanjastrikk som lanserte arrangementet på Facebook, og den som ville, kunne melde seg på. Eg har vore med på ein liknande strikkalong for nokre år sidan, då på Adventsstrikk med ein annan arrangør. Den gensaren (under) er min favorittgensar, iallfall fram til no ;)

Favorittgensar frå Adventsstrikk


Her er eg med favorittgensaren, og med ei kofte på pinnanae. Valldalkofta!
Valldalkofta <3

Etterkvart som me melde oss på arr. til strikkalongen "Påskestrikk2018", vart det ei sokalla "hemmeleg" gruppe på fb., der berre me som hadde betalt, fekk tilgong på info og oppskrift :) 
Slik fekk me ny info for kvar dag som gjekk, med oppskrift og tips.
Veldig spanande å starte på ein gensar me ikkje visste noko om...anna enn kva garn ein skulle kjøpe   (og alternative garn). 
Eg valgte Lettlopi - ullgarn frå Island,
og som var opprinneleg garnforslag frå
Vanjastrikk - som også er på Instagram.
Du kan kjøpe oppskrift på Ravelry.
Eg kjøpte garnet i Volda, på Volda Mode
Dei er også på facebook.

21.mars
 Oppstartdagen var på sjølvaste RockSockorna - dagen
Eg markerte det med mine ulike tjukkelestepar <3

22.mars

23.mars - 1,5 erme og to deilige hundar - på Perlå = hytta
Roffen, av rasen MAS og Bobby, av rasen petit brabancon

25.mars - starten på bolen

27.mars - på Perlå <3


30.mars - 27 års bryllaupsdag <3

1.april
 Fargar: fg 1.nr 1704, fg 2.nr 1401 og fg 3.nr 1418 

Har ikkje dampa den endå...


Ferdig "SOLGLØTT" - og dermed ny favorittgenser <3

Dersom nokon vil vere med på strikkalong ein annan gong, så nøl ikkje... Ein treng ikkje strikke kvar dag, og ein treng heller ikkje ha den ferdig når strikkalongen er ferdig... Så lenge du har meldt deg på, og betalt, så får du tilgong på oppskrifta ;)

TUSEN TAKK TIL VANJASTRIKK

<3

og veloverstått PÅSKE til alle <3

klem frå fruANE<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar